Vad är väl en Valborg i,.

Uppsala.. 
Förra året satte jag inte min fot i centrum, tror jag var på ngt arb ell m flickvännen? Året dessförinnan minns jag inte riktigt vad jag gjorde och har en känsla av att det inte berodde på överkonsumtion av goda rusdrycker utan på att det helt enkelt inte fanns särskilt mkt att minnas. Det är inte osannolikt att jag arb sedan grillade på kvällen hemmavid?
Men jag vill åtminstone få svära över hysterin och över att folk inbillar sig att det är trevligt att springa runt och trängas bland skräp och spyor i snålblåst och hagel bara pga av datumet i almanackan, 😁🤗😬.. 
Uppsala Valborgsmässoafton
3 kommentarer
Heléna

Hoppas du får en fin valborg! Jag har jobbat fram till kl 16 och vilat en stund hemma nu, men snart bär det iväg till särbon för att grilla och ha en lugn kväll. Blir definitivt valborgsfirande inomhus denna småkyliga valborg. Kram 💖

Svar: Mmm, tack.. Hoppas Ni fick en trevlig kväll, kyligt här m.. 🤗..
Joakim Ramqvist Hallin

Netti Starby

Haha jag har också förträngt mina valborg genom åren men åh andra sidan har jag inte gjort något speciellt. Ikväll blir det filmkväll och önskar dig en fin valborg :-D Kramis

Svar: Mmm, hoppas på underhållande film, 😉.. Kramar tbx,..
Joakim Ramqvist Hallin

Emma Engström

Minns inte vad jag gjort under alla år på valborg haha! Men blev lite mindre firande detta året iaf :) Ha en fin dag!

Svar: Mmm, inte ngn vidare stämning i år heller men tänker fira lite själv idag på mitt sätt vädret till trots, 😉.. /Trevlig dag, 🤗..
Joakim Ramqvist Hallin