Trevlig låååång resa,.

m U-a kompis upp till ett underbart snörikt Dalarna, han av i Leksand och jag i Mora. Det var en urspårning strax före Sala så vi blev stående i exakt 149 min, bra start va, 😁? Nya kontakter m resänerer togs och kompisen och jag fick umgås lääänge, för att inte tala om restaurangvagnen som blev "tom" vi pratar "sved av värk"👍.. Här var det kompisen och jag som höll i taktpinnen, 😉.. Nu ska jag snart krypa ned i sängen, vart och ätit middag m ngr grannar. Nu väntar jag bara på en receptionist sedan medhavd spikmatta samt massage av min lårskada som känner sig ansträngd. I morgon väntar lite skidor, ett längre diiiistans-pass sedan ett intr affärsmöte i Centrum.. Kramar fr mig, trevlig helg, 👍🙏👌..
ÄLSKAR VINTERN OCH DESS VACKRA SNÖBEKLÄDDA LANDSKAP!!!
Affärer Fredag i almanackan Helg Hotel Moraparken Kontakter Leksand Längdskidor Lårskadan Massage Min resa Mora Mora vistelse Moraparken Spikmatta Trevligheter Tågproblem Tågstopp Vänskap
1 kommentar
Eva

Fina bilder Jocke och spm vanligt är du alltid positiv och har glimt i ögat no matter what......... :-) FLERA SOM DIG, TACK! /P&k

Svar: Finns det ngt annat alt, 🤔.. Kram, 😉..
Joakim Ramqvist Hallin