Hämtade flickvännens tidigare,.

utprovade skidor under gårdagen, vi var ju på "längdskiddagarna" i den större Alewalds but i Sthlm förra helgen. Kontakt och lev fr Norrtälje och för Fischer betald marknadsförare/försäljare var på plats bland många andra lev och skidpkt med bindningar, vallning, kapning av stavar etc skulle vart klart i fre senast enl but pers men så blev inte verkligheten så jag styrde upp det hela m ett besök, (läs nedan, anmärkning). Samtidigt som jag kom m, ell bättre uttryckt gav dem konstruktiv kritik till och för framtida kundrelationer. Deras kund blev nöjd iaf efter diskussion och överenskommelse, (merförsäljning resp ytterligare rabatt!). "Kunden har alltid rätt", ell? Ett ordspråk som följt m mig sedan jag själv började handla m egna pengar som liten men i synnerhet fr min tid som but ägare, (Universal Nutrition Store). Tur mitt namn inte är Charlotte Kalla ell Johan Ollsson och skulle tävlat på de skidorna i helgen, ;-).. Anm. Pers fr Alewalds, (ej Fischer kontakt).
Alewalds Diskutera Fischer Flickvän Fäste Försäljning Glid God service Komma överrens Kontakter Kunden har alltid rätt Kundrelationer Leverantörer Lojalitet Längdskidor Marknadsföring Skidpaket Skidpjäxor Snö. Ställa upp Tjänster Universal Nutrition Store Valla. Vinter Ärlighet
2 kommentarer
Cecilia

Tack!!

Svar: Your welcome, darling..
Joakim ramqvist hallin

Joakim Ramqvist Hallin

Att du också tyckte om at åka när vi var i fjällen, gjorde mig verkligen glad..