Sovmorgon igen,.

visst är jag lyckligt lottad? Nej, det är inget "lotteri", jag väljer mitt liv och hur jag vill leva det. Sitter här m nybryggt kaffe ur perkolatorn och har precis sett nyheterna, de tråkiga, skrämmande och indoktrinerande inslagen men jag ser pos på framtiden och världen, medmänniska som jag är. Gäller att ha distans till allt som samhället, beslutsfattare, journalister, politiker, reportage, progr, dok, reklam etc. matar oss m i vardagen. Tycker synd om dem som inte har det, som är som en häst m skygglappar på, tror på allt, ifrågarsätter ingenting och framförallt ingen vilja har. Men, men mer kärlek till dessa! ------------------ Nej, drick upp och ut i det fria m dig Joakim. Skogen väntar,..
Nybryggt kaffe Nyheterna Sovmorgon Ut i det fria
2 kommentarer
Malin

Visst är det så min vän ett vridet samhälle. apropå sovmorgon,det är du värd. Trevlig helg t hand om dig!

Svar: TACK, hoppas du också fick en trevlig helg..
Joakim Ramqvist Hallin

Cecilia

Skönt m sovmorgon...

Svar: Kan behövas, <3..
Joakim Ramqvist Hallin