Knivsta GP 40 varv + 1

Vännen och tillika för dgn cyklisten Jan Mattsson bestämde sig för att medverka, ställa upp då tävl gick i hans hemtrakter. Gick bra m tanke på den korta tiden för "satsning" han lagt ner, inte många mil i benen utomhus i år för att ta ett ex. Dock mkt skidor och motionscykel inomhus. Dock är han väldigt bra grundtränad och vart m ett tag i Sverige eliten m vissa säsongs uppehåll pga främst skador. Men när träningen flyter tillsammans m motivationen samt långa skadefria perioder så är han att räkna m. Riktigt stark!
Glad för hans skull, kan nämna i sammanhanget att han hjälpt mig mkt i början både m skidor och i cykel "karriären" min vilket uppskattats samtidigt har jag hjälpt honom på mitt sätt, det jag är bra på, så gott jag kan, numera stöttar vi varandra, 🙏👊🚴💪👼.
Nedan foton fr tävlingen som Knivsta cykelklubb arrangerade, eloge till dem också. 
Lägg märke till en viss Lisa Nordén, segrade så klart i damklassen, Mattsson 12;a inte långt upp till prispallen..
 
 
 
 
 
Glad Jan Mattson Knivsta GP Resultat.
0 kommentarer