Snart dags

Ja, då är dagen kommen..
Jogg Löpning Premiärmilen Träningen Vesna Trajkovska
2 kommentarer
Stefan

Lycka till vännen tänk på att köra ditt lopp 😉

Svar: TACK Stefan, vet hur du tänker men jag var beredd att gå runt m henne om hon ville det, lovar jag att vi gör sällskap så håller jag det, finns inget annat. Vi sprang och jag gick m henne bitvis förra året, tillägger här att min mage krånglade också. Hade önskat då mkt att det här loppet skulle bli en traditionsbunden aktivitet för oss. Ledsen här, idag grät jag bara min innan start (inte en enda av massan som stod och väntade på startskottet, nu menar jag de runt omkring, frågade hur det var fatt ell liknande. Men, men det ligger hos de, och det var inga allergi ell förlylningstårar utan jag verkligen storgrät. Hur som, klarade mitt mål på 55 min, (2 under). Inte så viktigt, glad och lycklig att jag samlade mod och styrka och lämnade Vesna i fm och åkte själv till loppet. Det är fin natur där, och de har släppt ut en hel del djur nu i hagarna samt ligger det ett par bondgårdar längs banan som luktar så där gott vårigt du vet. Sedan, efter loppet vilade jag en timma ca på en av de många gräsytorna där, läste först bok men sedan tog mina tankar och känslor över. Jag gjorde två sådana där andnings sessioner som du tipsat om. De är lättare ny för mig att genomföra, känner att min ytliga andning börjar bli ett minne blott. Tacksam här för ditt tips och "bruksanvisning" tackar ännu en gång för lunchen. Ringer dig som avtalat på onsdag,..
Joakim ramqvist hallin

Stefan

Bra kämpat och starkt av dig!