"Säsongens första skidpass"

Hallå!

Hälsningar från ett härligt Värmland och Torsbytunneln. Vi anlände i söndags Jan, Björn och jag och då åkte vi ett pass på em/kvällen, nu måndag två pass. Känns lite ringrostigt som brukligt den här tiden på året men träningsvärk stärker. 

Den här säsongen skall min kompis Jan satsa lite extra, han tävlar på elitnivå och förra året gjode han framsteg och vann en hel del tävlingar. Medverkade bl a på SM, 15 km, där han placerade sig som 21;a man. En bra placering med tanke på att han ej har några riktiga sponsorer, arbetar heltid och dessutom har familj och en dotter på 2 år.
Har alltid önskat Janne framgån i spåret och i år tänker jag vara hans sponsoragent etc vilket relativt snabbt gav resultat. En sponsorbil är ordnad för säsongen och vi kommer att "stripa" den allt eftersom fler sponsor vill vara med och leka. Ser verkligen fram emot säsongen och önskar Janne all lycka.

Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att sällskapet skall bli klara, vi tänkte åka ner till centrum och äta.

Sänder en hälsning till Hannya, min tidigare flickvän, tänker mycket på henne.

Over and out... 
0 kommentarer