Utbrändhet,.

finns och breder ut sig allt mer i dagens prestation baserade och konventionella samhälle vilket säk inte är ngt nytt för dig men känner för att belysa det en aning här och dela m mig lite av mina råd, sååå varsågod; Arb inte mer, vänd dig ist inåt och fråga dig själv följande: Hur ser min plan ut för att leva och leda fullt ut? Vilka verktyg och perspektiv har jag eller behöver jag för att bruka utan att förbrukas? Ta hjälp av naturen och dess pos "energifält" och flöde där vi kommer ifr och hör hemma rent genetisk, (därför som vi mår bättre när vi har grönt runt omkring oss). Ta hjälp att skapa en plan som väcker lusten, energin, motivationen och engagemanget i dig. Du har svaren och du förtjänar det, till sist vakna upp alla! Se dina kollegor, hjälp varandra! Ruska om någon som behöver. Krama någon som behöver. Be om hjälp. Samarbeta! Ensam är inte stark, tillsammans är starkare, 💞👱‍♂️👱‍♀️👱‍♂️🙏👱‍♀️👱‍♂️👱‍♀️😇..
Använd ditt inre Arla morgon stund Att arbeta med sig själv Budskap att begrunda Dina tankar? Du har svaren Fråga ditt inre Glädje Inre resa Kramas Kärlek Medmänniskor Mina tankar Morgontankar Skog och mark Styrka Stör det ytliga Tankar med budskap Utbrändhet Våga fråga
0 kommentarer