Att känna till,.

mkt känslor som styr nu, liksom detta inlägg (skrivet tid dock m sjösättning nu).. Hur skall jag börja? Men jag har redan börjat så jag forts.. Jo,.. går ut m att vetskap finns om kännedom vad gäller personliga såsom arbetsrelaterade frågor.. känner ej för att berätta allt här men vissa ledtrådar kan ges, som rör arb giv (hur kan man i dennes position uttrycka så om sina s.k pat/brukare/klienter?), personer i min närhet, "löst folk", politiker övr s.k. offentliga personer mfl. som dessa ej önskar i offentlighetens ljus, frågan är om Mel Gibson´s "Pay Back" är rätt väg att gå ell om jag skall "lämna/släppa" och gå vidare m stolthet, lojalitet och KÄRLEK??? "Time will tell", (mkt finns här att finna i din och Er hand), agerandet ditt/Ert syftar min Gud på här.. :-) >3 ;-)..
Kännedom Känslor Mars 2019 Starka känslor
1 kommentar
P

👍