Tur man kan,. (Grym dag)..

"lägga" känslor mm och etc åt "sidan" , ell kan man det??? Du och Ni som läser detta min blogg och/ell/alt tror, tror sig "känna" mig.. "Fine" glad att just du, TROR dig känna mig! Hade jag vart ett litet barn och gjort "vad som helst" för lite glass, så........................................ NEJ, mer förvirrad du nu är, men, men... Ligger hos dig! ;-) ------------------------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nu till saken, skall snart ringa min söta rara där hemma och sedan sova, så.. HUR SOM HAVER, som rubriken ovan "Grym dag", först 43 km som träningspass, vilket idag tog ca 2;50 min och jag var riktigt nöjd, körde "ovallat"! Jag var så LåååG redan vid start så detta pass m dess höjdmetrar att klättra var riktigt mödosamma som roliga, (varje ggn jag vände på högsta "platån" möttes jag av fin, fina hästar som hör och häppna "drog" skidåkare", (alpint), kanske 500 m,(VILKEN SYN) hallå, STAKA!!! Och ej en ggn utan 8 ggr idag,;-) (antal rundor).. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sedan 3 tim i relaxen här, vilket inkluderar bastu (av olika slag), kall bad, massage, buppelpool och teé, vad gäller "massagen" så gav jag massören minst lika god massage, och du, vet du VARFÖR? För att slippa bet för "min" massage,(inget annat) smart va, ell? Vi ger och vi får, Nu talar jag fr HJÄRTAT!!! <3 ;-) <3 BTV hon hade inga "kunder" och det var hon som frågade, inte jag, resterande kan Ni/du lägga ihop.. Min förhoppning ell tanke var mer att "BRA" låt tiden gå, snart kommer "nog" Ida ell Jabob (bror) men icke, ingen kom.. Far, Kenneth "toffel" som han är m sin s.k fru som bestämmer ALLT, (dock ej över mig) Tycker mest synd om bror ANDREAS och JAKOB men, men iofs, dem vet inte bättre, känner ej till ngt "bättre" så dem går bara emot sit inre, sin själ, mm och etc. utan "tanke" vilket ALDRIG jag kommer göra!!! ALDRIG!!! Så, lite av varje i detta inlägg, inte alltid rubríken "överenstämmer" men, men så är jag, "DÖM EJ BOKEN EFTER OMSLAGET"!!! LÄÄÄÄÄÄs, TACK för IDAG, ;-).. GOD NATT ALLA NÄRA OCH KÄRA ell GODMORGON/fm.. ;-) P.s överseénde m ev stavfel ovan, kram.. .d.s..
Alperna Avslappning Bastu Bastubad Bröder Isbad Italien Kontakter Känslor Kärlek Kärlek till idrotten Kött och blod Lojalitet Lyssna till ditt inre Längdskidor Massage Med all heder Min familj Nya kontakter Trevligheter Träningspass Vakna! Vi ger och vi får utan förbehåll Ömma muskler
1 kommentar
Anonym

Strenght love and proudness loyality 👍 you have what others dont have or should have you cant change. Remember that 😘

Svar: Now you Mr or Miss ?, are saying my thoughts..
Joakim Ramqvist Hallin