Grymt avslut på året,.

vi talar längdskidor, nya mil in på kontot, och Högbo Bruk, här är så vackert! Älskar att vara här, trakten och omr tilltalar mig, det är riktigt vackert och historiskt vilket ngr av mina läsare känner till. Fick bra träning idag, inte så många i spåret och m grym trevlig personal som fick lite att göra innan de "tog kväll" och m min kärlek och motivation kan det ju bara gå bra. Nu väntar vän tillika chaufför och trsp för kvällen till ngn Nyårsfest, skall ordna så att vi stannar på vägen vid ngt öppet köpcentrum så att vi kan handla "Nyårsmaten", blir spännande och trevligt säk. Skall be ngn händig person där om lite massage av väl valda m-omr, i synnerhet mitt lår som fick jobba idag, känns skönt efter att låren och låret fick visa styrka och leverera under min grymma skidåkning, växlade om vartannat och skejtade frenetiskt på väl valda partier.. Åker ev upp i morgon bitti ell fm, ska höra m ansvarig i spårpatrull om när dem tänkt spåra, annars blir det annan tr..☝️😇❤🙏🎿🙏❤🤗💪..
Gästrikland Högbo Bruk Kontakter Längdskidor Lårskadan Massage Min lårskada Min resa Min träning Nyår Nyårsfest Pay and Ski Träningspass Vänskap
0 kommentarer