Tacksamhet/omtanke

Nedan ett sms fr en nära vän till mig tid i veckan; Blev ännu mer nere av allt skit från Pär, sen i våras. Nu är det kroppen som har svarat och den är inte styrande alla gånger. Men hoppas på en ljusare framtid "Det finns saker som bara du har hjälpt mig med, är det evigt tacksam, kära du, kära vän, kära Joakim. Det tar tid att komma tillbaka efter det man "gått i väggen". Jag kan inte följa efter några mallar. Måste läka mitt inre fortfarande och det tar tid, här hjälper du mig mkt väl, vill ha fortsatt kontakt mez dig. I sinom tid..i framtiden så hoppas jag att finna ett jobb på halvtid men du hjälper mig i träningen för att komma tillbaka just dit snabba KRAM, bara att du visar empati och är en god lyssnare drar mig till dig, önskar dig en riktigt trevlig tis kväll, 💕..
Att finnas där Bekräftan Djup vänskap Empatisk förmåga Ge av kärlek God lyssnare Kamratskap Medmänniska Trösta
0 kommentarer