Så en lång kvälls promenad står inför dörren,.

därefter min "egen" tillverkade proteindrink m bl. a 4 ägg innan sängen väntar, ska också låta mob vara på då jag väntar samtal fr flickvännen. Arb för övrigt idag ett dag pass. Personalen som jag avskyr (eg inte, allt ligger hos honom, han däremot avskyr mig!) mest gick ner på knä för att nämna ett kärt uttryck, hur "sjuk" får man vara, jag ger denna bara mer kärlek, bryr mig inte om ifall han är mottaglig ell ej (känner till att han inte är). Just KÄRLEK han behöver oavsett uppväxt ell fr ngt annat som "format" honom. Tur att det finns chanser att ändra på sitt beteende, men allting finns inom dig. Gäller även mig,.. Nog predikat nu, omtalad pw står inför dörren! ---------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------- TA HAND OM DIG, Carpe diem & Care take..
90 minuter Allt finns att finna inom dig Arbetspass Kväller Motivationj Promenad Proteindrink Träning. Utvecklas
0 kommentarer