Blodomloppet

 

 

 

Blodomloppet i all ära men idag när jag kände mig lite nere och låg så prioriterades en längre prom m löp inslag i intervaller här ute längs vattnet ist. Önskade dock att anm avg vart högre, går ju till VÄLGÖRENHET, 🙏. Vart jag befinner mig (Gärdet/Roslagen), vad jag får (Medalj/inget mtrl) har mindre betydelse, ty upplevelsen här ute längs kusten m härlig natur samt ett par vackra ståtliga djur jag aldrig skulle ha sett där, därborta i Sthlm så var mitt beslut och prio riktigt. Lägg därtill en mer givande tr session än de 5 km som jag skulle ha avverkat samt att jag nu mår mkt bättre igen så förstår du, 👍🙏👊💘👌.. #blodomloppet #stockholm #gärdet #välgörenhet #välmående #beslut #prioritera #hälsa #roslagen #hallstavik #norrtälje #kusten #minträning #minresa

 

 

Blodomloppet Min resa Välgörenhet Välmående
1 kommentar
Malin

Om fler hade den styrkan och fokuseringen på vad som är viktigt, toppenbra JOCKE.

Skickar ingen kram idag, en puss däremot. (utan "kram" för du vill ju vara fri, hihihi, :-( )

Svar: Ganska enkelt faktiskt, handlar i stort om att lyssna till sitt inre. Beslut, medveten närvaro, disciplin och kärlek bland fler är viktiga ingredienser här.
Två pussar tillbaka, en på kind och en på mun.

TREVLIG HELG NU,..
Joakim ramqvist hallin