"ALMTUNA-DJURGÅRDEN"

Hej, hej!

Mitt kära Djurgården gästade Uppsala och Gränbyhallen i kväll, hjärtat klämtade för båda lagen. Min första hockeymatch "live" var som sju åring på Hovet, DIF mot SSK. Södergren, Eldebrink mfl. Sedan dess har jag alltid stöttat DIF så idag var jag lite ambivalent men Almtuna behövde en seger mest och de vann rättvist tycker jag. Så jag är nöjd med resultatet. Nu kan de ta med sig det positiva och se fram emot nästa match.

Almtuna, imponerande, mycket starkt,..
Almtuna Djurgården Gränbyhallen Minnen Vesna Trajkovska
1 kommentar
Micke

Lite nostalgi Jocke! Var också på matchen, det var grymt vilken stämning det var. Ha det så bra och "keep the faith", Jocke,..

Svar: Micke, jag var aldrig på matchen. Valde kärleken ist. Men jag hörde av Peter att det var ett grymt drag i hallen, hade så gärna sett DIF men, men,..
Joakimramqvisthallin