Suicidpreventiva dagen,.

i går uppmärksammade vi Suicidpreventiva dagen och vi var många samlade i Folkets hus, N-tälje, för att prata om psykisk ohälsa och minnas våra anhöriga. Såhär dgn efter m lite distans känner jag stor Tacksamhet och stolthet.. När jag startade upp SPES lokalförening för nu snart 2 år sedan tänkte jag mkt på min syster som jag inte ville bara skulle bli en siffra i mängden utan jag ville göra ngt, ngt kärleksfullt gott.. Tacksam över stödet fr SENSUS som bidrar m lokal, det lokala nätverket SPNN som nätverkar och alla andra medmänniskor och intressenter man samlat på sig runt omkring som stödjer och motiverar.. Igår fick vi äran att ta emot bidrag för vårt arbete fr vår lokala Sparbank vilket verkligen värmde och överraskade, (lite lustigt, samma dag jag träffade SENSUS för just "lokalfix" öppnade jag också ett konto i banken och nu på samma scen vi står).. Avslutade kvällen m en traditionsenlig ljusceremoni för våra anhöriga, tankar självklart hos min kära lillasyster Maria men också hos alla andra som berörs av denna psykiska ohälsa och Suicid, all KÄRLEK till dig, 💔🙏❤️..
Att finnas där Bidrag och gåvor Efterlevande stöd Internationella suicidpreventiva dgn Kontakter Kärlek Medmänniska Roslagens Sparbank SPES SPES Norrtälje SPNN Sensus Stolthet Suicid Suicid prevention Tacksam och glad Tillsammans starka
0 kommentarer