Kväller,..

snart släcks ljuset ned här, vi blåser ut ljus.. Efter "utflykt" tid idag till mysiga Grisslehamn under em sökte sig Ut. under kvällen ut i skog och mark för att ut prova nya skor i lätt jogg, känna efter lite på nya skadan och tr på min exponering vad gäller tarm(nöd)tryck under nöd, 😂.. (ej sätta sig under gran, du SKALL hem, ☝️). Sedan gjorde jag upp ett mål innan också m joggingturen "vänd vid första asfalterade väg" mmmm, 👌men bekantade mig också en snabbis m det målet i ca 500 m (vackra bondgårdar m ännu vackrare djur där, 😊 ) innan skorna och jag vände hem mot Varglyan igen och det sköööna badet, 💪🛁👍.. (Nedan, pers info fr appen STRAVA, blott 3 tr passet i den appen, känns spännande, berikande och lite motiverande också, får se om jag reg allt som jag "kan" där? ) 


Natttti, natttti, 🤗😴🤗🍼🥰😴😴😴.. drömmarna tar mig in i drömmarnas värld, (måndag/ny vecka)  😜

 

 

 
Att utstå Att utsätta sig Bad Exponeringsträning Flickvännen Glädje Grisslehamn Hålla sig I skog och mark Joggingtur Kärlek Levererar Lårskadan Middag Motivation Muskelbristning Målsättning Ny skada Restaurant STRAVA Söndag i almanackan Terränglöpning Utflykt Varglyan
1 kommentar
enna

Hoppas du får en bra vecka :)

Svar: Tack, dito 🙏..
Joakim Ramqvist Hallin