En svunnen tid,.

Runstenar, här 4;e stenen som jag och springaren min letade upp idag, målet var att röra vid lika många runstenar som jag hade kunder och prospekt idag så "sagt och gjort" till trippmätarens förtjusning, (169 km) 😊.. p.s hörde att det var ngn tävling också m start vid vårt vackra slott också, så körde m en kompis som bad mig hjälpa honom runt, stor tacksamhet han visade, vi ger utan förbehåll liksom, 💪❤️🙏❤️😇. d.s..
 
 
 
Affärer Bajka i Roslagen Budskap att begrunda Bästa kollegan Bästa kollegorna Bättre tillsammans En svunnen tid Helg Integritet Kunden har alltid rätt Kärlek till idrotten Kärlek till naturen Lojalitet Lördag i almanackan Mina tankar Mitt nya liv Nedvarvning Nöjda kunder Resan är målet Respekt Roslagen Runstenar Strandhugg Tillsammans starka Uppland Uppsala bike weekend Uppsala slott Uppvärmning Vi ger och vi ... Vi ger och vi får utan förbehåll Weekend.
0 kommentarer