Powerful Personal Training,.

m EMS (elektromuskelstimulering) tr/rehab-pass hos "BIONIC" i Sthlm tid i v. Känns i kroppen, mestadels i rumpa, lår och i rygg muskulaturen kring problemområdet kan jag lova. Instruktören påtalade att jag skulle känna som mest just efter 2-3 dgr, kanske för att jag lät mig testas på en rel hög nivå, enl uppg. Gillade programmet deras och fick en rejäl pump som varade länge, kämpigt och svettigt värre. Tidigare har jag bara använt mig lokalt av ström för lårskadan (hamstringsruptur bic-femoris) min i tens-metod men detta var ngt helt annat, helkropp och i rörelse, grymt!  
Hade först varit hos naprapaten som värmde upp min kropp liggandes m massage och akupunktur m just ström för att därefter efter lunch dir köra ett pass hos dessa "BIONIC" (ggnavstånd emellan, ;-) ).
 
 
En ny resa i min träning och rehab har sjösatts, målsättning m tro och hopp om en mindre smärtsam rygg där fokus kommer ligga på blodgenomströmning, stretch/töj, friktion och rörlighet.
Naprapatlandslaget och Bionicsweden tillsammans m min sj gymn på hemmaplan också min egna rehab-träning förstås som är minst lika viktig kommer göra susen, var så säker kära kropp. /Nu tar vi helg, är riktigt slut i kropp och knopp, P/K..
Akupunktur Blodgenomströmning Egen rehab Elektromuskelstimulering Min resa Min träning Motivation Målsättning Naprapat Sjukgymnast Skador Styrka Vilja
0 kommentarer