FRISK, FRISK, FRISK,.

VILL JAG VARA, hör du mig GUD, 🤔. Vi fokuserar på det friska och positiva likt min lära som härstammar och bygger delvis på "Antonovsky" och "Bandura", (känner du till dem?) men eftersom jag har en blogg så bör jag väl följa upp gårdagen och det där m "sjuk" så återkopplar här således.. Joo, jag hade ju rätt, ngt stämde inte m kroppen min, kände det i mig, i min magkänslan, bl.a. (för att inte tala om det svullna och ömma hö underben och fot). Beslöt igår kväll att bryta "beteendet" att lägga mob i köket, för jag ville att den skulle fungera som "väckarklocka" men ej som du nu tror m alarm funktionen utan m ringsignalen, alltså att jag väcks av att ngn ringer mig, vill mig ngt och det fungerade bra, 08:45 för att vara exakt ringde tlf och det var ungefär den tiden jag annars hade tänkt gått upp, 😊.. 
 
NU TILL SAKEN, ☝️.  Jag gick ned till Vc men där kan man ej få "hjälp" (all slags hjälp, bör tilläggas) så dit gick jag för mer av trygghet "känner" ju en del där så lite samkväm och bedömning av fot där gjorde både stämning och humör trevligare, hur som haver, efter lite överläggningar så ordnades tid på ngt som kallas "Hus läk mott" i N-tälje såå åkte dit, för att vara där i ca 10 min (kötid inräknat) skickades vidare till akuten därefter..  och på den vägen är det, nu lugn, ro och vila (mao INGEN tr, kom ihåg det söta, rara Jocke, ☝️) och penicillin kur, 😜👍🙏💪😇..
Akuten Att kommunicera Att tala Feber Fokusera på det friska Fokusera på det positiva Färdigheter Förvirrad Husläkarakuten Känsla. Kärlek Lugn och ro Magkänsla Matt och hängig Onsdag i almanackan Orsak Orsak och verkan Penicillin Prövning Samkväm Sepsis Ser framåt Sjuka symtom Svullnad Tanke Trevligheter Verkan Vi prövas Vi sätts på prov Vi älskar och vi lever Väckarklocka Vårdcentral
3 kommentarer
Netti Starby

Nej fy din stackare och hoppas att du snart blir frisk. Ta hand om dig och krya på dig! Kramis

Svar: 🙏
Joakim Ramqvist Hallin

Danne

Fy vad tråkigt KRYA PÅ DIG vännen!

Svar: Tack, finns inget annat, 👍💪🙏💪☝️..
Joakim Ramqvist Hallin

Anonym

Krya på dig

Svar: Mmmm, 👍🙏💪..
Joakim Ramqvist Hallin