SPES vänner emellan,.

Fick förfrågan hur jag gjorde m min syster när hon tog sitt liv, ang att se henne en sista ggn.. Nedan svaret till Roger; ""Beklagar din sorg Roger, du går igenom den, 🌹.. Mödosam upplevelse som jag där och då ändå ej ville vara utan, valde att gå in själv till min syster. Andra i min/vår "närhet" valde dock att ej se henne. Hade förberett mig mentalt samtidigt som jag börjat tala och skriva till kära Maria i en liten bok hon hade gjort och givit mig tid. Tog m tre st röda rosor och lade bredvid henne i kistan, 1 fr min flickvän (en av hennes bästa vänner) och en fr vår kära Morfar som ej kunde närvara samt en fr mig men det var tufft, riktigt tufft skall jag tala om för dig men betydelsefullt och värdefullt att få ta farväl en sista ggn av kroppen även om hennes själ hade vandrat vidare. Ångrar det inte utan jag är TACKSAM att jag gjorde det, tog det beslutet.. Kärlek, kramar och Styrka till dig i svåra stunden, 💘🙏💪..""
Att hjälpa Att stötta Efterlevande stöd Ett sista farväl Kära syster Kärlek SPES SPES vänner emellan Suicid prevention Syster Maria
0 kommentarer