Disciplin,.

"Disciplin" ett så tråkigt ord kanske många tycker ell en del anser, men det är många ggr just bron över till vanan och betteendet som sedan blir ett "FLOW".. Alla av oss har säk vart där i den känslan ngn ggn och vill tillbaka, det är dock alltid ett arb att ta sig dit, ngn form av ell ngn slags investering, kanske t.o.m. uppoffringar, (att bli ell få "det serverat" kommer inte ens i närheten, bleknar i jämförelse, det går liksom inte, 😉 ). Men det är värt det och ngn stans så är det väl just det arb som gjorts innan som gör det värt det! Känslan av eufori liksom, "I dit It", ell hur? Och det du lärt dig på vägen, kan ingen ta ifr dig.. Du vet säk vad jag försöker säga, 😉.. Det viktiga här ell en av fler viktiga pusselbitar, är att ha balans, inte bli för "insnöad", ☝️.. Nu vidare, på tal om insnöad, vidare i den trevliga snö-alpbyn här nere i Dolomiterna, har en arb intervju jag ej vill missa plus ngr fler åtaganden, samtidigt som jag gläds åt vårt OS SILVER tid idag, Team sprint dam, 👍🙏🇸🇪🎿🇸🇪❤👌.. När jag lämnade Hotel rummet pågick Sveriges kvartsfinal mot Tyskland i OS-hockeyn, kanske tar jag mig tillbaka till slut-min men lutar åt "annan" Tv här, 👍🙏🏒😇👌..
Alpby Alperna Arbetsintervju Att vilja Att välja Bekvämlighet Beteenden Budskap Disciplin Egen tillfredställelse För din egen skull Glädje Inre styrka Målsättningar OS silver OS turneringen Styrka Tankar med budskap Team sprint Tänka utanför boxen Uppoffringar Utanför din "Comfort-zone" Vilja till förståelse Vinter OS
0 kommentarer