Dagens besök hos MARIA,.

min kära syster, blev väldigt lyckat, kan ju inte gå på så många olika andra sätt. Innan jag brukar gå dit ges, fås ett "Sign" alltså ngt slags besked som jag kan kalla dragningskraft så här spelar plikt, ell "du måste gå till graven", "det är din kära syster som älskade dig och du älskar henne så mkt" mindre roll.. Självklart gör jag mig också mottaglig för vår speciella kontakt som bara jag kan beskriva här på jorden, men den lever i allra högsta grad och när syster Marias närvaro är påtaglig då är det jag som stannar upp, det, vårt speciella och kärleksfulla band vi hade återuppstår i dessa stunder i nutid 💔🙏❤.. MARIA R.I.P MARIA 💞💕🙏💕💞 Always love you, Always do, Always will..
"Alla människors lika värde" Kära minnen Maria Saknad Självmord Suicid Älskad
0 kommentarer