Träningsfrågor fr intresserade,

Här gäller det ämnet "Bikarbonat" i tr sammanhang. Klart jag svarar m den kunskap jag besitter, sedan vill jag alltid hjälpa.. ""Bikarbonat ? Hur? ..."" Genom att bikarbonat höjer din kropps och m (musklernas) pH-värde, vilket blir sur, (sjunker) vid hård ansträngning. Resultatet blir att vi kan arbeta mer högintensivt med högre puls över en längre tid samtidigt som mjölksyran minskar vilket vi idrottare i synnerhet cyklister ej vill känna i lårmusklerna, 😀. Pers så har jag kombinerat det m karnosin för bättre res men viktigt är att man provar först och ej tar för stor mängd, man blir lätt illamående. OBS handla det på ett Apo ist för i vanliga dagligvaruhandeln, finns också fr ett kosttillskott ftg, Isostar och då även berikat m Mg (Magnesium). Isostar's (ej för bakning, 😁) är bland dem bättre, då får du även Mg som jag nämnt m vilket är en bra kombo i dessa sammanhang. Annars säljer vissa Apo av marken Recip men då i tab form i 1 gr dos, 👌🚲💪..💪☝️.. " ""Joakim Ramqvist Hallin 😮tack, man lär sig nåt nytt varje dag🤗""
Att hjälpa Frågor Frågor och svar Intresseområde Intresserade Kosttillskott Kunskap Svar
1 kommentar
Eva

Du är jmu proffs på sådant här bara att svara och hoppas på tacksamhet ;-)

Svar: Tack,.
Joakim Ramqvist Hallin