Slutplädering, helg..

""TACKSAMHETSKÄNSLA"", 🙏.. Sitter nu på tåget hem fr mitt senaste äventyr, fr N-köping närmare bestämt och m föreningen SPES och deras Ungdomshelg i dgr tre.. Kommer ta en tid att "landa" och jag kommer säk lämna spår efter mig fr nämnd helg här och där men ngr slutord fr djupet av mitt hjärta bara; Skojar 😀, bara du får ett "symboliserande" tecken, här ❤.. Nej, detta var skämtet här kommer orden; Somliga av Er läsare känner till att det var över 10 år sedan min kära lillasyster MARIA valde att lämna oss men den känslan jag kände främst igår när vi tillsammans öppnade oss i sorg och gråt men också i skratt och Glädje har jag inte kännt på länge, väldigt länge.. Om inte detta är KÄRLEK vad är då kärlek?, den starkaste av krafter och känslor. Är oerhört TACKSAM över möjligheten som gavs mig och vill tacka alla ytliga som mer "personliga" relationer fr denna helg, du och Ni gör min kväll.. ❤❤🙏💘🙏❤❤ Urval av många kära foton nedan plus en fr väggen hemma, du kanske har sett den här tid?
ALDRIG GLÖMD! Aldrig ensam Aldrig för sent Att välja Efterlevande stöd Glädje Kärlek Lilla syster Motivationscykeln Norrköping Nya upplevelser Nya äventyr Närhet SPES Sorg Suicid prevention Suicidezero
0 kommentarer