Personlig tränare

utb som jag är, dock aktiv i väldigt liten utsträckning numera. Dock kan jag en hel del, besitter en bred teori arsenal.
Inte lika många som jag hade under verksamhetsåren m min och träningsbutik, enda i sitt slag då i stan.
 
Dem få jag har kvar nu, en del nya givetvis (sålde but 2008) är emellertid lojala och vi bygger ofta upp en vänskap så jag är inte enbart "proffesionell m dem, vilket är ömsesidigt. Enligt mig en bra och stabil grund att stå på i samspelet. Kan också fortf lev kosttillskott!
 
Nu har jag fått en förfrågan ang "förkortade muskler" och vad sådana kan leda till vilket klienten önskar på ett A-4 nästa ggn vi ses.
 
Kommer lämna det svaret väl genomtänkt, här ett första utkast efter ett kort tänk!
 
 
Ömhet och Smärta: blodförsörjningen försämras i förkortade m. Därmed försämras den viktiga syresättningen.
 
Sämre m funktion: En sämre fungerande m genom en sämre blodförsörjning. Vilket ofta res i minskad rörlighet och påverkar din effekt av din träning och löpekonomi etc.
 
Nervpåverkan: Spända och sammandragna m klämmer åt nervbanor med smärta, domningar och försämrad m funktion som följd.
 
Blir säk bra, ska lägga till lite bara..
 
Förkortade muskler Lic. personlig tränare Proffesionella SATS kund Söder Stretcha Vänskap
0 kommentarer