''Kraftkällan''

Gjorde en deal när jag täcknade gymkortet här att min flickvän skulle få träna m mig ngr ggr så det kändes inte dumt att vi gick två, det var sent också och nästan inga som tränade i lokalerna, siste man gick när vi kom. Alltså det nya moderna Kraftkällan m härliga panoramafönster låg ett stenkast fr mitt hem så det var mest av praktiska skäl och det rabb priset som gjorde att jag köpte årskortet.
TRÄNADE ETT SENT PASS SOM SAGT, VI KÖRDE CARDIO, AXLAR OCH LITE ANNAT "trevligt"i omkl rummet men vi fick snabba på lite för strax efter stängning kommer vakterna och patrullerar. Vi hör de i tid sade jag till Vesna och ofta så känner jag vederbörande men vi duschade hemma givetvis.
 
Vesna fick vara fotograf, hon är riktigt duktig,.. ..
Kraftkällan Spänning Träningen Träningspass
0 kommentarer