Träningspass skidor,.

Först en uppfriskande morgon prom tillsammans m underbar soluppgång sedan ut till kära Skogsvallen och Storvreta för mitt blott andra skidpass där för säsongen.. Lite sämre spår idag, spår patrullen m Andreas i spetsen vilade igår, tävling väntar sönd. Men ska inte klaga, alla gör så gott dem kan efter egen förmåga och tacksam är jag också över aerobic-ledaren (tjej-pass där i g;la bordtennis lokalen lör fm) som öppnade omkl rum för dusch då dessa annars var låsta överallt, som sagt "efter bästa förmåga" såäven jag, att få en dörr öppen ex. är ingen match, särskilt inte när man är blöt och kall, 😉.. Riktigt sköön dusch där m egen rehab, ville ej be om massage denna ggn, stretch och töj övn således. Annars då, jo glad över att se många i skidspåret efter en stund, blir alltid glad när jag t.e.x ser små barn i skidutr m målsmän ell ngt syskon, så det glädjer och berikar såäven en "ny kund" som dök upp fr ingenstans,.. Lite bättre fart under skidorna också idag, hade bestämt mig för att hålla ett litet högre tempo dem två tim som jag avsatt och planerat trots katabol fas, ty "Operation viktnedgång" fortgår. Lite ont om tid annars, många som rycker och sliter men det gäller att prioritera och fokusera.. Nu en fika m vän sedan sprint tävl fr klassiska tyska staden Dresden,..
Egen rehab Friskt och skönt Glädje Helg Katabol fas Konstsnöslinga Längdskidor Massage Motivation Ny kund Omklädningsrum Operation viktnedgång Relationer Samarbeta Skogsvallen Snötäckt landskap Spårpatrull Storvreta Styrka Tillsammans starka Trevligheter Träningspass Viktigt med värme och torra kläder asap
0 kommentarer