Min högsta makt,.

sade jag åt och bad om en av tre tjänster igår, här nedan an av dem;.. Låt mitt land SVERIGE och det Svenska handbollslandslaget besegra Danmark samtidigt som Wozniacki (Danmark) vinner AUS Open vilket inföll och förverkligades.. Du och Ni som känner mig vet, känner till min KÄRLEK, drar du slutsatsen, ser du sammanhang? Danmark's handbollsherrar förlorade och Danmark's bästa tennis stjärna segrade, "Nej, vadå sammanhang" kära du Jocke, 🤔.. Somliga förstår, vill förstååå men för dig, för Er andra! Här, "den enes bröd den andras död", föll poletten ned? Bra KÄRLEKEN min sååå stark äro, önskade ej DANMARK ngt ont, därav Wozniacki's seger, till just landet ("gav" den segern ist) DANMARK, 😉👍🇩🇰🙏🇸🇪👌😘.. Till nyfiken; finalen (tennis) beskådades först hos "bortamatch" sedan på ett av "mina" gym, 😉..
Allt för Sverige Australien open Ge av kärlek Handbolls EM Kärlek Kärleken till idrotten
1 kommentar
Lisa

<3 <3 <3

Svar: 😇😇😇
Joakim Ramqvist Hallin