Helg i hufvudstaden,.

Uppdragsgivare via Sthlm model house ell vad dem nu kallar sig bad mig köra ngn slags fotocasting, se så grymt fin jag blev, 🤗.. Sedan forts kvällen m sköööna spännande timmar under fantasirikt och impulsivt manus "till sjöss" utanför Kastellholmen och Stadshuskajen, helgen har börjat riktigt trevligt och vi rider vidare på den vågen så att säga, en helg väl värd att minnas. Funderade och undrade varför regissören ställt fram stämningsstabiliserande i form av vin/cider i hytten, slut-satser vi här drar själva, 🤔😱😋..
Bra start Fortsättning följer Fotocasting Fredag i almanackan Fredagkväll Happy ending Lördag morgon Manus Modell Nya äventyr Skönt Stockholm Model House Stockholm by night Stockholm. Till sjöss Trevligheter Två om saken Uppdrag. Weekend.
1 kommentar
Lisa

Hoppas du fick trevligt, ;-) vilken ide att bo på den båten grymt Jocke! Många får nog gissa vilken båt hihihi. ;-) ;-)

TACK för produkterna som jag hämtade också säger jag en gång till och ser frm emot fler pass med dig på gymmet senare Du skulle kunna leva som pt. TACKSAM för all hjälp och stöd jag fått att du bryr dig och tar dig tid!!!

TREVLIG SÖNDAGSKVÄLL NU :-) <3 :-)

Svar: Det var riktigt trevligt, vi hade en grym kväll och natt, hela dgn var outstanding, 👍... Älskar ju fartyg och att vara "till sjöss".. Planerar ett nytt pers tr progr till dig tills vi ses nästa ggn, kram..
Joakim Ramqvist Hallin