Att välja glädje,.

i sorg, mörker och elände! Inte så lätt alla ggr, hur gör du, ngr erfarenheter? Mig pers så hjälpte det framförallt och i synnerhet när min kära syster suiciderade, bearbetningen av den chocken och livslånga sorgen är unik och måste upplevas för att kunna kännas och förstås. Nu syftar jag ej enbart på min syster utan detta att jag ger mig glädje och väljer att "välja glädje" anv även i andra sammanhang. För mig kan det visa sig genom att helt enkelt "pausa" för att glädjas och t.o.m skratta en kort stund för att senare kunna bemästra att sörja vidare ell fundera. Gäller att ha förmågan att kunna avdramatisera ditt liv när du "möter på patrull "och leta fram saker som gör dig glad, ❤🙏 😇..
Att välja glädje Bemästra Elände Finna glädje Förmåga. Glädje Känslor Kära syster Kärlek Sorg Tråkigheter
0 kommentarer