Tacksam,.

Citerar ordagrant,. "Vi glömmer så mycket i vår hektiska vardag.. men idag väljer jag att stanna upp och hylla någon alldeles speciell. Det finns många jag tycker om och som på ett eller sätt bidrar till att just jag får känna mig speciell. För att du är min vän och idag vill jag ge en hyllning till just dig. Du är värdefull och underbar. Du har förmågan att göra världen till en plats fylld av värme , kärlek och omtanke och där andra får utrymme att växa och känna tillit till att det finns människor som faktiskt bryr sig om andra. Du har även förmågan att le.. så där vackert som bara du kan. Och vi vet ju alla att ett leende värmer. Du har även förmågan att stanna upp i vardagen och möta människors blickar. En blick och ett leende vet vi ju kan göra mycket för andra som inte alltid kan ge det just du kan.. pga av olika orsaker. Jag vill bara säga att jag uppskattar dig och att jag hoppas dessa ord idag och andra dagar gör dig medveten om hur värdefull du är för andra, 💕. Från mig med kärlek till dig!!!"
Djup vänskap Kunna visa tacksamhet Kärlek Tacksam att du finns Tacksam och glad Vänskap
1 kommentar
Lisa

;-) <3 ;-)