Jämtlandsfjällen,.

och "Jämtlandstriangeln" upplevde jag således detta veckoslut, nu ett sista stopp och påhälsning under hemfärd för att vara åter i morgon. Triangeln liksom cirkeln är sluten ty vi vandrade här för över tio år sedan, men nu i helgen på skidor. Riktigt trevligt och berikande m allt som det innebär när vi på äventyr är, första sträckan upp till Sylarna i fre efter tält övernattningen var grym, m kyla, hård blåst, snöfall och kämpiga höjdmetrar. Måste uppge att jag dessutom inga dir "turskidor" hade utan mina Madshus som jag åkte Vasaloppet m för ngr år sedan. "Man" avråddes också att ej bege sig ut och upp på fjället men vi hade ett mål och äventyrslystna som vi är gick vi upp i ottan och begav oss ut och upp mot vårt mål, 😉👍🎿🙏❤🙏🎿💪😀..
Friluftsliv Friskvård Jämtland Jämtlandsfjällen Jämtlandstriangeln Kära minnen Kärlek Mitt i naturen Nya minnen Nya äventyr Träningspass Vinter Vänskap Öppna landskap
0 kommentarer