Ytterligare en Medalj,.

till samlingen, här en liten rapport fr rundan igår; 
 
"Startade som planerat m SMACK gr 05:18 efter en dålig sömn men m god frukost och motivation på topp rullade vi i väg efter sedvanlig Mc förare. Vi körde på bra och låg ngt före utsatt tid en lång stund, bra väder fick vi också och broöppningen i Karlsborg undvek vi som planerat m ngr min. Kände till, var nästan helt säker att min lårskada skulle vara min starkaste fi idag trots mina goda förberedelser, så jag tog ngr långa förningar för att hjälpa gr så mkt som möjligt. (En del komm ett tid inlägg i v och lade naturligtvis också märke till kinesiologi tejpen igår samt hur muskeln ser ut). Frågan var bara när den skulle ta över handen och bli för tuff, hur länge skulle jag hålla stånd? Hängde m i ca 20 mil sedan var jag tvungen att lämna den annars trevliga SMACK gr, låg bak och grindade emellanåt tillsammans m annan som också kände för att vila, här hjälptes vi tacksamt åt, men så fort jag tröck på och ökade så strejkade låret som den brukar göra i synnerhet i sådana långa lopp och rundor som denna. Fick reda på sedan att 5 st klarade tidsmålet, 👍. Nu tar vi nya tag m nya mål, bl.a ngr inbokade cykellopp på hemmaplan. Glad att träffa vän fr Göteborg igår också, vi har bl.a cyklat och skidat ihop i ngr lopp tid.
Nu närmast en liten sen frukost sedan lär vi lämna Motala för denna ggn. .
 
Distanspass Helg Motala Nya kontakter Rapport Tacksam och glad Trevligheter Träningspass Vänskap Vätternrundan
0 kommentarer