Underbart distanspass igår,.

Trotsade rådande förkylning som ej vet vad den vill och tog ut springaren min på ett härligt distanspass igår kväll i det underbara vädret. Depåstopp efter ca 70 km hos bästa cykelvännen som olyckligtvis kraschade under "4 dgr's" tävl i början av juni, alltid trevligt och berikande att "snacka cykel" framförallt när "försnacket" inför stundande tdf (touren) m presentation av de olika proffsstallen visades live på Eurosport. Men framförallt glädjande att vännens återhämtning och rehab går enl plan, det är det viktigaste. Stark som han är m humöret samt motivationen i schack så hoppas jag han åter på banan är inom kort. Själv drog jag på mig mitt favo Team Astana's sköna och snygga kläder och lekte mig bort i tankarna, det var jag som stod där och blev intervjuad som hjälpryttare på podiumet, hihi, fantasi/verklighet samt tanke/handling är här föga skiljaktiga. Själva tr passet då, jo startade m tom mage och körde m lätta växlar, kaloriförbrukning enl Runkeeper's uträkningar är inget som jag lägger ngn större vikt vid, däremot min viktminskning som igår landade på dryga 1,8 kg, (vikt innan Vs vikten efter avslutat pass - vätskeintaget under passet). Min målsättning är att gå ner 8-9 kg till Sept, dock inte i lika hårdhet som jag var till Vasaloppet, hihi.. Ett snabbt planerat kundmöte ingick också i rundan,.. #träningspass #landsväg #distans #astanaproteam #tdf2017 #roslagen #natur #sommarochsol #naturligtfin #solbränna #styrka #glädje #motivation #minträning #minresa #affärer #kunder #vänskap #geavsintid #kärlektillidrotten
Affärer Blå himmel och sol Distans Glädje Landsväg Motivation Nöjda kunder Roslagen Styrka Vänskap
0 kommentarer