Så, cykelkompisen..

fr igår gjorde verkligen en snabb affär, ringde mig och det tog inte lång tid innan han ringde på dörren. Jag hann brygga kaffe och så bjöd jag på en sådan där kondisbit fr ask m "Farfars favoriter", du vet som jag nämnt här tid. Hjälper ju en mor's barn som säljer till sin klassresa. Det är ju vid sådana här besök asken/askarna tas fram fr frysen, själv äter jag dock ingen. Plockade även i ordning hans påse m tillskott.
 
Vi pratade mest cykling och om kommande träningar och tävlingar, undrade också varför jag gick m i SMACK klubben bl.a och vilka jag känner där samt om Arlanda Testtrack banan.
En hel del skidåkning också, han åker ju själv Vasaloppet.. 
Affärer Cykelkompis Fika Kundrelationer Ny bekantskap Nybryggt kaffe SMACK klubben Tillskott Trevligheter
0 kommentarer