En av dem bästa vännerna,.

och en av dem få som fortf umgås m varandra fr högstadiet och tiden där, Janne, kraschade idag under tävling. Så sent som igår åkte vi tillsammans ut till Arlanda Testtrack tävlingen där och så nu detta, 😢. Han ringde precis när jag hade badat och talat färdigt m en Motala tjej som undrade om jag hade ngn stans att bo under Vr, har bott där tid. Tackade nej av förklariga själ! Men tacksam att få frågan, 🙏.
Sedan skulle jag lägga mig på spikmattan så ringer Janne, en hel del skador ådrog han sig vilka jag inte behöver gå in närmare på här (op behövs ej i nuläget) se nedan..
 

Tråkigt, JAG LIDER VERKLIGEN m HONOM , 🙏💪❤💪🙏.. KRYA, KRYA, KRYA!!!  Hälsar på honom i morgon
 
Tankarna mina gick dir till Birger, Eva's och min cykelvän som vi hälsat på ngr ggr och som jag även nämnt här, tid, han sitter fortf i rulllstol sedan kraschen förra året, ska planera in ett besök här också, 🙏🚲🙏..
 
 
,..
Besök Cykeltävlingar Djup vänskap Empati Kommer tillbaka Krigare krigar Olycka Olycklig Otur Skador Sorg
1 kommentar
Sergei

It is a pity. May Janne recover quickly.

Svar: I do really hope so, my dear friend..
Joakim Ramqvist Hallin