Affärer vs laddning,.

blandar lite affärer m min mentala och fysiska laddning, träffar kontakter, går runt och myser, dricker Vitargo, äter energi av kvalité på rest och av medhavd kost, deltar i tävlingar i mässtältet, marknadsför mig själv, ler åt alla, träffar Pia Hultqvist (min favo kvinna vad gäller väder på Tv, åkte ngr km för övrigt m henne för ngt år sedan här, trevlig) och "kännt folk" i branschen, lev varor som jag hade m mig hemifr, tar upp nya beställningar, besöker ICA butiken, talar i tlf, skriver vykort, bloggar, träffar lite nya bekanta, jaaaa det var ett axplock av em och kvällen här i skidparadiset Mora.. Ska avsluta i tid och lägga mig tid i kväll, massage fr "Ormsalva" också på programmet äro, 👍💪🙏❤🎿❤🙏💪👌..
Affärer Energiintag Kontakter Kärlek till idrotten Laddar Längdskidor Massage Matsäck Mora Motivation Myser Nya kontakter Planerar Trevligheter Vasaloppet Vasaloppskänsla
0 kommentarer