Vad är han rädd för,.

"lovar" att ringa och höra av sig genom ord och skrift sedan tycks vederbörande hålla sig borta likt "råttan fr katten" men detta är ingen "katt/råtta" lek utan högst allvarligt ty det handlar om liv och då mänskliga liv. Men ngr dgr ytterligare kan ges sedan vidtas andra åtgärder, inget som står och faller m just denna person ell tillfälle utan nya personer liksom tillfällen vaskas då fram, en aning upprörd bara här när jag tillåter min hjärna att tänka på det och i dem banorna men, men jag ber för honom och intalar mig själv "det ligger hos honom", han har säk "sina skäl" och tittar ut mot skogen,☝️🙏😱❤😷🙏👊..
Alternativ Att lova Att våga Att vårda sina relationer Dina tankar Hur tänker du Hur tänker jag Ingen lek Jag ber Känna sig obekväm Kärlek Lojalitet Mina tankar Relationer Sina skäl Stolthet Öppna dig Öppna sig
0 kommentarer