Tillsammans,.

Hej på dig, nedan lite info rakt upp och ned fr mitt "Insta konto", ""Fr en av många givande aktiviteter helgen som var, här fr igår m föreningen SPES I Uppsala, "Advents Pyssel-fika" m pärlarmband som huvudrubrik. Samkväm och trevligheter på hög nivå vi talar.. Låter kanske konstigt i mångas öron men Min kära lillasyster Maria ger mig en vägledande hand i kraften, (därav även hennes foto fr mitt kylskåp) . 💪❤🙏❤👊TILLSAMMANS STARKA, ALDRIG ENSAMMA, YOU NEVER WALK ALONE och ALLTID OAVSETT.. #helg #weekend #andraadvent #trevligheter #samkväm #pyssel #pärlarmband #glögg #pepparkakor #saffransbröd #spes #uppsala #aldrigensam #tillsammansstarka #gemenskap #kärlek #motivation #kraft #glädje #styrka #MARIA jag varken VILL ell kommer GLÖMMA dig, minns dig som igår, 🙏💘🙏..""
ALDRIG GLÖMD! Adventsmys Adventspyssel Aldrig ensam Anhöriga Att hjälpa Bättre tillsammans Helg Kärlek Love Pärlarmband SPES Tillsammans starka Trevligheter Weekend and "helg"
0 kommentarer