Lussefika med kära mor,.

i fm på ett av våra favorit-fik gjorde gott i kropp och själ, tänkt på varandra som vi båda har. Jag är väldigt tacksam att jag har henne, min kära mor. Får se när vår "julmiddag och julklapps utd" blir i år, dessa har vart mer rörliga över tid på gott och ont men det viktigaste är att dem blir av. Lussebullen satt verkligen fint hur som haver, ty min kropp skriker efter socker så en "ätar-måltid" var verkligen efterlängtad om du frågar min kropp, min standard smoothie ej att förglömma. Nästa planerade ätar-måltid blir på julafton 24/12 om 3 låååånga dgr och då tänker jag äta m ögonen kan jag lova och "ätar-måltid" blir då till "ätardag", 😀.. Kallade dgr så när jag fyllde på m lite extra kalorier i form av fett och kolhydrater, för just "ätardag" under min "aktiva" karriär inom Athletisk Fitness men har givetvis även anv mig av sådana i och vid andra sammanhang. TREVLIGT att höra att resan gick bra för dem, för mor och syster Emma, skön sem nere i Kap Verde dem varit förra v. Lite sol och avslappning på strand hade även jag inte tackat nej till. Nu väntar jag på vykort därifr, alltid lika trevligt att få. I kväll ser jag fram emot lite varm glögg ell te m ny lev low carb bar, smaskens 👌😀🙏🎅😇💪👌..
Fikastund Jultider Kära mor. Lussebullar Saffransbröd Samkväm Trevligheter Ätardag Ätarmåltid
0 kommentarer