Mötte upp annan,

tapper cyklist strax utanför N-tälje som testkör Velocite modellen vilken jag hjälper att marknadsföra, vi red gem i ngr mil på underbara småvägar och vilket sommar väder vi har, ☀️, trevligt, trevligt. Nu ute på en egen tur, i skrivande stund bett gubben i kiosken ute vid Singö camping om lite energi så att jag slipper känna väggen igen, låg som jag är. Nu närmast väntar ett svalkande dopp för mig medans springaren min rastas under uppsikt. Så vackert här, gillas starkt,👌.. Blir ca 175 km idag som forts på gårdagens kortare kvällspass men nu närmast som sagt väntar ett svalkande dopp, har en passande plats här m gång avstånd..
Affärer Bad Bajka i Roslagen Cykling Distanspass Fogdö Helg Kraftig blåst Kärlek till naturen Landsväg Marknadsföring Singö Singö camping Sommar och sol Träning och hälsa Träningspass Velocite Syn Velocitebike
1 kommentar
Netti Starby

Bra jobbat av dig! :-D Kramis

Svar: Tack snälla, kramar..
Joakim Ramqvist Hallin