Tid för sömn,.

ljuset i hallen brinner såäven denna natt som tid nätter sista halvåret liksom det på ett av nattduksborden mina, båda ljusen m sin speciella omgivning m olika betydelser och orsaker för mig. Precis haft ett ngt längre samtal m pt kund, en hel del intressanta tr frågor, här m lite mer kognitiv inriktning (i detta fall mer m betoning på förändring av tankar och attityder vad gäller tr vilket jag är "proffs" (vad är ett proffs?) känner inte för det uttrycket utan jag anv mig av väldigt duktig på ist) beteendeförändring m koppling till kost, tr och hälsa. Nu har vi bokat in ett pers möte, vilket känns spännande och intr, hon har ca 12 mils resväg. Onlinecoachning för 4 st har nu blivit pers tr m konsultation initialt ist vilket gynnar kunden och medmänniska bättre, (har ju fri entré för "ett sällskap tillsammans m mig" på 80 % av de tr anläggningar jag ell klienter tecknat kort/medl för mig). Två här ute har ex ett autogiro tecknat i mitt namn som ers för mina tjänster, vilket jag i sin tur kan anv land och rike runt.
--------------------------------------------------------------
Avslutade kvällen m spikmattan i 45 min samt m boken "Copycat Marketing 101" How To Copycat Your Way To wealth, en intr och väldigt lätt läst bok som du kan läsa om och om igen, så en uppmaning till dig som är nyfiken, intr och framförallt har en vilja att göra en förändring i ditt liv vad gäller sysselsättning, utveckling, fritid, ekonomi, flexibilitet, framgång (pers som för dina nära/kära och/ell älskade fam) etc, etc. köp den ell kontakta mig så ger jag dig ett ex.
 
NATTI, NATTI nu, dröm sött och du glöm inte KÄRLEKEN, ÄLSKA.. 😉👍🙏💞💪💑💪💞🙏👍😀,..
 
 
 
Affärer Att hjälpa Att kliva ur ekorrhjulet Avslappnad Avslappning Bok Din framtid Ditt beslut Energi Erfarenhet Fokus på nuet Fokusera Fritid Fråga ditt inre Följ hjärtat Ge av dig själv Ge av din tid Gott resultat Gratis How to Copycat Your Way to Health Jag har verktygen Kognitiv inrikting Kunskap Kärlek till idrotten Levande ljus Lovar dig Medmänniskor Min filosofi Motivation Motiverande intervju Målmedveten Onsdag (lillördag 👇) Pedagogik Psykologi Pt kund Respekt Sala Se resultatet Skyddsängel Skyddsänglar Spikmatta Sömn och vila Tjänster Tro hopp och kärlek Vad vill du Vilja Älska
0 kommentarer