Efter finalpasset där min,

kund tog "hem" silvret kom Lisa m ett tr förslag, så jag följde m och tr. Hon vill ju att jag blir hennes pt, (nämnde det även sist) vänner som vi är så tar ej emot förslag på 300 kr i timmen ell övernattning pga att jag har "lite lång resväg", beslöt att tr samt kost progr kan jag skicka hemifr och det gör jag så gärna även gratis sedan får vi tr när jag har andra ärenden här omkring, m en klausul ☝, hon får bjuda på lunch allt middag efter tr passet beroende på vad klockan hunnit bli, deal, 👌. JA! (Kommer ju även ell ändå kanske jag ska skriva; hjälpa henne m inköpspriser på CRAFT, SALOMON resp SALMING's produktsortiment). Så hon borde "eg" bet mig, men jag är ej sådan, Varför ska hon bet mig, vi är medmänniskor, 💕?  Hon mutade mig nästan, hihi, tvingade mig att ändå ta emot en 50 sedel av vår Evert Taube, för tf passen tillsammans, 😀..
 
 
Affärer Aros Congress Center Bodybuilding Fitness. Helg Kontakter Leverantörer Nya möten SM helg Träningspass Västerås
0 kommentarer