Så, åter i kära hemmet efter ett träningspass,.

i underbara Dalaorten Mora i form av dagens Halvvasa. Ett lopp på 45 km m start i Oxberg. Samtidigt som jag ordentligt testade mitt lår och dess lårskada. Kändes riktigt bra, låg på "gränsen" kan man säga men jag stakade nästan igenom hela loppet men smärtan fanns där, uppenbart! Men sjösatte mitt artilleri här i form av tankepsykologi teknik som är en av mina styrkor, här var jag förberedd. Tänkte helt enkelt bort den smärtan efter lite konversation m kropp och själ.
Träffade också ngr affärskollegor och kontakter som brukligt under denna v. Två påsar m "prover" m mig hem. Passerade de traditionella kontrollerna utan att dricka (egen blandning i midjebältet mitt) förutom i Eldris således den sista kontrollen, där stod en liten söt grabb m blåbärsdricka så jag stannade och böt ngr ord m honom samt var han så ivrig att servera mig så en god gärning här. Fick en bulle också av honom men den gav jag bort till en annan åkare m större behov lite längre bort. Pojken blev ju så glad, tankarna går till förra v när jag och flickvännen mfl. var i Arninge, där letade en funktionshindrad m down syndrom etc. efter tomburkar så jag ursäktade konversationen m Cecilia och tog fram min tomma pet flaska (som jag sparat till min egna samling hemma) i ryggsäcken min, Den glädjen och blicken i hans ansikte går inte av "för hackor". En god gärning här också, således. Älskar att hj andra men det vet du ju redan. Nu väntar ett skönt avkopplande bad m massage sedan spikmatta innan John Blund väntar. Tog inte m mig laddaren upp så min stenålders mob är nu urladdad, laddar den i morgon. Hoppas du haft en trevlig början på v och idag, på återseende..
 
 
 
Att hjälpa Att kunna ge Bad Bra tid En god gärning En hjälpande hand Flickvännen Goda förhållanden Halvvasan Inspiration John Blund Kära hemmet Kärlek till idrotten Lycklig Mora Motivation Nöjd Psykolog Seedningslopp Spikmatta Styrka Urladdad mobil
1 kommentar
Malin

Här kommer ett stort grattis från oss. Killen åkte Öppet spår men bröt. Du är en kämpe Jocke, tänker på dig på söndag. sTARK jOBBAT.

Svar: TACKAR, hälsa..
Joakim Ramqvist Hallin