Så, ett sista inlägg..

hinner jag m innan midnatt och sönd tar sin början. Har precis haft spikmatta "session" efter tvättmsk, bad och lite cykel bestyr. Var och hämtade "Velocite" cykeln igen i Älmsta som jag lånade och testkörde för en tid sedan. Då blev det inte så mkt "testkörning" utan i princip bara ett lopp (Skandis) dessutom m ngt "fel" inställda komponenter så tacksam att kunna cykla m den igen. Kändes dir mkt bättre under kvällsrundan, rätt sadelhöjd och klockren växelöverföring m ny kedja dessutom som ej "hoppar". Cyklade närmsta vägen dit fr mig och det är ca 23 km och det gick snabbt, jag var ju ivrig att komma fram. Väl framme böt jag till mina pedaler, satt på trippmätaren, sadelväskan och en extra flaskhållare. Lite "meck och trixande" mao som tog lite längre tid än väntat, (inte min starka sida). Min cykel står nu i vardagsrummet enl uppg i en villa, ngr km bort alltså, vaktad också av hund, känns tryggt! Planeringen är nu att ha "Syn" modellen under hela nästa v också, fram till helgen. Det blåste kraftigt också vilket det gjort under hela dgn mer ell mindre och så kom det in mörka moln så regnet var nära, riktigt nära, därav lite av min snabbhet också, m den enda vätan jag kände var fr mitt eget svett. Planeringen ser ut att hålla (efter att ha bestämt mig under fm på arb och efter diskussion m importören och kompisen), "att utgå härifr i morgon bitti/fm" för ett längre distanspass, ska bara genomlida natten..
"Baltic sea trippeln" Affärer Avslappning Bad Cykelpass Helg Inställningar Kontakter Kraftig blåst Lördagkväll Nya mål Samarbete Spikmatta Tacksam och glad Träningspass Tvätt Velocite Syn Velocitebike
0 kommentarer