Gårdagens skööööna och

låååånga stund i badet gjorde gott för kropp och själ. Fokus på egen tid m närvaro genom avslappning, mindfulness och massage satt verkligen behövligt och riktigt fint. Trots många och emellanåt väldigt känslosamma tankar och funderingar så lät jag dem bara komma och gå utan närmare värderingar, dömanden ell försök till bortträngning. Lät dem bokstavligt bara rinna av mig utan att ge dem ngn onödig respons, tid ell energi. Hann också m att läsa många kap i en givande bok under mitt härliga varma bad vars vatten ofta fick bytas ut för att behålla dess sköna temp. Låg i badet i minst tre timmar det kommer jag ihåg annars lade jag ej ngn större vikt vid ngn tid, nu när jag skriver det här under morgonen dgn efter så känns huden fortf lite som ett russin, 😉..
Avslappning Bad Badkar Bok Doftljus Egen tid Kropp och själ Massage Medveten närvaro Mindfulness Närvarande Tankar
0 kommentarer