Vilken underbar morgon

vi, (du och jag) bjöds på i morse, ngt vi bör vara tacksamma, glada och stolta över. Inget som bör tas för givet, det är en gåva fr naturen samt fr dig själv, se nedan..
 
Oavsett vart just du befann dig "geografiskt" så hoppas jag att just din morgon var underbar i ditt inre. För det är nämligen det jag eg syftar på här och det är du som har nyckeln till det, just du som har makten att känna den känslan samt påverka densamma. Förstår du, (det kanske ösregnade, blåste storm etc. där du befann dig)? Ell du kanske bröt din underarm för att nämna ngt helt annat. 
 
Oavsett hur din morgon såg ut ell kändes så delar jag här m mig av min m två st foton och m just erkännandet att den kändes underbar för att återgå till rubriken, observera ordet "kändes" här..
 
 
 
Dagg Dimma Dis. Fysiskt Hösten Inga förväntningar Inga krav Känslor Natur. Psykiskt Soluppgång. Underbar känsla Underbar morgon Våga känn efter
1 kommentar
Cecilia

Fin morgon😀

Svar: :-) <3 ;-)
Joakim ramqvist hallin