Vilken härlig morgon jag skapade,.

väljer att sova till 10:37 för att jag kan, väcks av härligt solsken och fågelkvitter. Gör i ordning frukost och serverar den åt mig på sängen, ligger kvar i 30 min till och bara är i stunden. Talar om medveten närvaro ell mindfulness om du så vill, sedan påklädd ute på den stora balkongen och tittar upp mot min fasadflagga som nu svajar ngt mindre än igår i vinden, vilken morgon, UNDERBAR..
Balkongen Fasadflagga Fredag i almanackan Fågelkvitter Kan. Morgonstund Morgonstund har guld i mun Skapar. Solsken Vinden Väljer
2 kommentarer
Cecilia

Låter härligt:-)

Svar: Riktigt härligt, hjärtat..
Joakim ramqvist hallin

Mailn

VSST ÄR DET HÄRLIGT JAG OCH MIN KILLE TÄNKTE TA SOVMOROGN I MOROGN VI ARBETAR JU SOM DU KÄNNER TILL I VECKORNA. trevlig helg jOCKE

Svar: Detsamma, hälsa Simon..
Joakim ramqvist hallin