Fyra element,.

väljer att kalla dessa "delar" för element för att jag är varm som ett sådant, flickvännen och mina närmaste ger mig bekräftelse härom. Nedan skrivs "delar". För dig som ej vet vad jag talar om ell syftar på, är det min inre värme som jag syftar på och ger till alla mina medmänniskor. Sedan att jag är fysiskt rel het av mig passar också de mer kalla bättre, värmer dem ell den helt enkelt och rättare uttryckt för här finns det bara en, <3. Årstiden bör jag här också nämna, ty kylan ute drabbar således ej mig. Har också en förmåga genom tankar och mindfullness att öka värmen vid och efter behov, likt då ett element. NU TILL DET VIKTIGA, helg som det nalkas. Jo, "fyra element" talar om KÄRLEKENS, se nedan; 1, bevågenhet (kärleksfullhet) 2, medkänsla (förmåga att lindra lidande) 3, glädje (behöver ej närmare förklaring, ell?) 4, jämnmod (frihet) TA VARA PÅ DESSA NU UNDER HELGEN DÅ DU SOM OFTA ÄR I RELATION TILL NGN HAR (bör) MER TID ÄN UNDER V. VAR NÄRVARANDE MED DEN/DEM DU ÄLSKAR, SÄRSKILT DIN RESPEKTIVE OCH I SYNNERHET DINA/DITT BARN! Så, en uppmaning ell ÖNSKAN fr min sida.. TREVLIG HELG NU <3..
Glädje Jämnmod Kärleksfullhet Medkänsla
1 kommentar
Malin

<3